close
تبلیغات در اینترنت
دات وایت | DotWhite.ir - مطالب ارسال شده توسط dotwhite

دات وایت | DotWhite.ir - مطالب ارسال شده توسط dotwhite


دات وایت | DotWhite.ir
پکیج محافظت و جلوگیری از هک پسورد وای فای برای اندروید و کامپیوتر

امروزه با رشد مثال زدنی فضای مجازی و اینترنت و وارد شدن آن به زندگی هفتاد درصد از هموطنان و با توجه به اینکه سرعت نت در کشور ما جزو کندترین ها می باشد استفاده از وای فای برای وصل شدن به اینترنت مرسوم شده است. 

وقتی صحبت از اینترنت ، آدرس اینترنتی و دستگاه های متصل به اینترنت پیش می آید باید برای هکرها و سوء استفاده کنندگان از اطلاعات و امکانات کاربران عادی نیز بخش ویژه ای جدا کنیم.

با استفاده از نرم افزار ها و آموزش هایی که در این پکیج قرار داده شده می توانید بصورت کامل از هک شدن پسورد وای فای مودم و گوشی های اندرویدی جلوگیری کنید یعنی ما به شما اطمینان می دهیم که بعد از دانلود این پکیج و انجام دادن قدم به قدم عملیاتی که آموزش آن در فایل پی دی اف قرار داده شده است مانند تنظیمات و نصب نرم افزار ها دیگر نگران هک شدن پسورد مودم و گوشی اندرویدیتان نخواهید بود.



تاریخ انتشار : چهارشنبه 08 دي 1395 ساعت: 12:13 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 102

موضوع: نرم افزار , هک و امنیت ,

ادامــه مطلــب
آموزش ایجاد حلقه ها با goto در سی شارپ

در این پست از دات وایت آموزش کار با حلقه تکرار شونده goto در سی شارپ را برای شما کاربران عزیر قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید

ايجاد يك حلقه، معمول ترين كاربرد goto است. در حقيقت دستور goto ريشه همه دستورهاي حلقه ديگر است. 

در برنامه نويسي ساخت يافته توصيه ميشود از دستور goto استفاده نشود. چون خطايابي برنامه را كاهش داده و اشكال يابي برنامه را نيز مشكل تر ميكند.

چون اين مشكلات بوسيله دستور goto ايجاد ميشوند. آن به ندرت در خارج از دستور switch استفاده ميشوند. حال نحوه ايجاد حلقه با دستور goto را بررسي ميكنيم : 

1 -ايجاد يك برچسب 

2 -دستور goto به آن برچسب



تاریخ انتشار : چهارشنبه 08 دي 1395 ساعت: 0:0 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 69

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
آموزش کار با دستورات switch در سی شارپ - switch in csharp

در این پست از دات وایت آموزش کار با دستورات switch...case در سی شارپ را برایتان قرار داده ایم که بعد از مطالعه این آموزش کار با دستورات switch...case را بصورت کامل فرا خواهید گرفت.

دستورات if تودرتو براي خواندن، اشكاليابي و كنترل درستبودن مشكل هستند. زماني كه يك مجموعه پيچيده از انتخابها وجود داشته باشد، دستور switch يك روش قدرتمندي است. منطق دستور switch اين است: " يك مقدار معين را برگزين و بر طبق آن عمل كن"

switch (expression)

        {

            case constant - expression

                    Statement

           Jump -Statement

                       [default: statement 1]

        }



تاریخ انتشار : سه شنبه 07 دي 1395 ساعت: 12:37 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 125

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
آموزش کامل کار با دستور if...else در سی شارپ - if else in csharp

در این پست از دات وایت آموزش کامل کار با دستور شرطی if...else در سی شارپ را یاد خواهید گرفت در این پست سعی شده تا جایی که ممکن است دستور if...else را کامل توضیح بدیم.

 

if ساده ترين دستور انشعاب است. دستور if ميگويد: اگر يك شرط برقرار است، پس دستوراتي را اجرا كن، در غير اينصورت از آنها بگذر. شرط يك عبارت بولين است. اين عبارت شامل دستوراتي است كه به يك مقدار ارزيابي ميشود. يك عبارت بولين با مقدار true يا false ارزيابي ميشود. 

توصيف رسمي دستور if بصورت زير است:

if(عبارت)

دستور1

اين ساختار نوعي توصيف از دستور if است كه در مستندات كامپايلر مييابيد. آن به شما نشان ميدهد، دستور if عبارت را در داخل پرانتزها ميگيرد و اگر عبارت به مقدار true ارزيابي گردد، دستور1 اجرا ميشود. توجه كنيد كه دستور 1 ميتواند يك بلوك از دستورات در داخل {} باشد.  (همانطور كه در مثال (1) ارائه شده است.)

مثال (1)

using System;
namespace Branching
 {
 class Test
      {
      static void Main( )
{
      int valueOne = 10;
      int valueTwo = 20;
      int valueThree = 30;
      Console.WriteLine( "Testing valueOne against valueTwo..." );
      if ( valueOne > valueTwo )
 {
       Console.WriteLine( "ValueOne: {0} larger than ValueTwo: {1}",valueOne, valueTwo );
 }
      Console.WriteLine( "Testing valueThree against valueTwo..." );
      if ( valueThree > valueTwo )
 {
       Console.WriteLine( "ValueThree: {0} larger than ValueTwo: {1}",valueThree, valueTwo );
           } // end if
           } // end Main
      } // end class
 } // end namespace

نکته : در هر جايي از C#كه ميتوانيد يك دستور بنويسيد، ميتوانيد بجاي آن بلوكي از دستورات را در داخل {} بنويسيد. 



تاریخ انتشار : یکشنبه 05 دي 1395 ساعت: 14:5 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 81

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
کار با جعبه بندی در سی شارپ - object ref in csharp

در این پست از دات وایت بطور کامل کار با جعبه بندی در سی شارپ را یاد خواهید گرفت برای درک بهتر مطلب آموزش همراه با مثال می باشد.

NET .يك نوع داده خاص Object دارد كه مقادير هر نوع دادهاي را ميپذيرد. در صورتيكه نوع يك مقدار مشخص نباشد، آن يك روش كلي براي ارسال پارامترها و انتساب مقادير فراهم ميكند. با هر چيز منتسب شده به Object بايستي به صورت يك نوع داده ارجاعي رفتار شود و روي Heap ذخيره ميگردد. دستورات زير را ملاحظه نماييد:

int age = ١٧;

 object refAge = age;

دستور اول متغير age را ايجاد ميكند و مقدار آن را روي Stack قرار ميدهد. دستور دومي مقدار age را به يك نوع دادهي ارجاعي منتسب ميكند. آن دستور مقدار 17 را روي Heap قرار ميدهد و اشارهگرهاي سربار را اضافه ميكند و در Stack يك ارجاع به آن اضافه ميكند، اين عمل را جعبهبندي گويند. تبديل يك نوع داده ارجاعي به يك نوع داده مقداري "از " گفته ميشود و با قالب بندي يك شي به نوع داده اصلي آن انجام ميشود. حال شي ايجاد شده در مثال 2 جعبه در آوردن قبلي را از جعبه در ميآوريم. 

int newAge = (int) refAge; 

string newAge = (string) refAge; // Fails. InvalidCastException



تاریخ انتشار : یکشنبه 05 دي 1395 ساعت: 13:24 | نظرات()
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 78

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
کار با enum ها (انواع شمارشی) در سی شارپ

در این پست از دات وایت میخواهیم کار با enum ها یا به اصطلاح انواع شمارشی را در سی شارپ برای شما آموزش بدیم از جمله از بخش های این آموزش عبارتند از نوع داده ي شمارشي (enum) ، کار با نوع داده ي شمارشي (enum) ، متد های System. Enum ، انوع شمارشي (enum) و flagهای بیتی.


نوع داده ي شمارشي

نوع داده شمارشي كه در سی شارپ به enum معروف است، يك روش مناسب براي ايجاد يك مجموعه ساخت يافته از سمبل ها جهت نمايش مقادير ثابت پيشنهاد مي كند.

گرامر : 

[access modifiers]enum <identifier> [:enum-base]{enum body}


مثال : 

enum Fabric :short {

Cotton = ١,

Silk = ٢,

Wool = ٤,

Rayon = ٨,

Other = ١٢٨

}

توجه: اگر سمبل هاي enum به يك مقدار خاصي تنظيم نشده باشند، آنها به طور اتوماتيك با دنباله 0و 1 و 2 و 3 و ..... تنظيم مي شوند.



تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 12:32 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 62

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
جزئیات انواع داده ها در سی شارپ (Decimal,bool,Char,Byte,int,double)

در این پست از دات وایت خصوصیات انواع داده ها که می توان در سی شارپ استفاده کرد مشاهده خواهید کرد از جمله این نوع داده ها Decimal , bool , Char , Byte , int , double

Decimal

نوع داده ی Decimal يك عدد اعشاري 128 بيتي با دقت بسيار بالا است. دقت آن 28 رقم اعشار است و در محاسبات مالي كه گرد كردن قابل تحمل نيست، بكار برده مي شود. اين مثال سه متد براي نوع داده decimal ارائه مي دهد.

decimal iRate = ٣٫٩٨٣٤M; // decimal requires M

iRate = decimal.Round(iRate,٢); // Returns ٣٫٩٨

decimal dividend = ٥١٢٫٠M;

decimal divisor = ٥١٫٠M;

decimal p = decimal.Parse("١٠٠٫٠٥");

// Next statement returns remainder = ٢

decimal rem = decimal.Remainder(dividend,divisor);


bool

true و false تنها مقادير ممكن يك نوع داد ه ي bool هستند. قالب بندي يك مقدار bool به يك عدد صحيح ممكن نيست. براي مثال تبديل true به 1 يا قالببندي 1 يا 0 به يك مقدار bool ممكن نيست.

bool bt = true;

string bStr = bt.ToString(); // returns "true"

bt = (bool) ١; // fails



تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 14:42 | نظرات()
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 56

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
تعدادي از فضاهاي نامي (Using ها) متداول در سی شارپ - (namespace (C# Reference

در این پست از دات وایت میتوانید کاربرد تعدادي از فضاهاي نامي (Using ها متداول در سی شارپ را مشاهده نمایید

بطور مجازي همه كدهاي منبع C #با دستور System using شروع ميشوند. چون بيشتر كلاسهاي مفيد تهيه شده توسط مايكروسافت در فضاي اسمي System دربرگرفته شدهاند. اگر در فضاهاي نامي ارجاع شده با دستورات using يك نوع داده هم نام داشته باشند، شما نام كامل را براي آنها استفاده خواهيد كرد تا مطمئن شويد كامپايلر كدام نوع داده را دستيابي ميكند. براي مثال، فرض كنيد كلاسهايي بنام .دارند وجود Arshia.ProCSharp.OOP و Arshia.ProCSharp.Basic نامي فضاهاي در NamesspaceExample اگر شما يك كلاس بنام Test در فضاي نامي ProCSharp.Arshia ايجاد كنيد و يك نمونه از كلاس NameSpaceExample در اين كلاس ايجاد كنيد، بايد مشخص كنيد كه كدام يك از دو كلاس بالا را مد نظر داريد.

using Arshia.ProCSharp; 

class Test 

 { 

   public static int Main() 

     { 

         Basics.NamespaceExample nSEx = new Basics.NamespaceExample(); 

         // do something with the nSEx variable return ٠; 

     } 

 }

دستور using هيچ عمل پيوند فيزيكي بين فايلها انجام نميدهد و فضاهاي نامي معادل فايلهاي header در C++ نيستند.

 بيشتر سازمانها مدت زماني را براي توسعه يك شماي فضاي نامي صرف ميكنند تا توسعهدهندگان بتوانند به راحتي كلاسهاي مورد نياز خود را پيدا كنند و از تداخل نامي در كتابخانههاي خود جلوگيري كنند.


System : 

شامل انواع دادهي پايه است كه بوسيله همه برنامه ها استفاده ميشود. آن كلاسهاي استثناء، خصوصياتي از پيش تعريف شده، كتابخانه ي Math و كلاسهاي مديريت محيط برنامه را نيز شامل می شود.


تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 17:39 | نظرات()
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 226

موضوع: سی شارپ , آموزش و کد های مفید ,

ادامــه مطلــب
تعداد صفحات : 4